Skip navigation

Ik kom er maar niet doorheen. De tijd is er gewoon niet om het allemaal nog voor 3 maart op het digitale papier te krijgen. De kans is groot dat als ik er nu even voor ga zitten dat het nog wel klaar komt, maar dan wordt het afraffel werk. En daar heeft niemand wat aan.

Jammer. Dat wel. Deze hele GRV2010 heeft me wel weer een beetje verslaafd gemaakt aan de Almelose politiek. Ik zal vanaf deze plek dan ook de ontwikkelingen in de gaten blijven houden en U er alle zeven van berichten.

Rest mij nog wel om even mijn voorspelling af te maken.

Mijn voorspelling is als volgt :

PVDA 13 -> 11
CDA 8 -> 6
VVD 4 -> 3
SP 3 -> 2
ALA-AOV 2 -> 3
GROENLINKS 2 -> 2
CU 1 -> 1
D66 1 -> 2
Leefbaar Almelo 1 -> 2
PVA 0 -> 1
BBA 0 -> 0
Cete 0 -> 1
TON 0 -> 1

Volgens mijn berekening komt dit dan uit op de volgende mogelijke coalities. (U kunt ook zelf uw eigen voorspelling laten berekenen, zie hiervoor het vorige bericht op deze site).

Makkelijke te voorspellen dat het dan een van de “20 zetels coalities” gaat worden, maar het zou me ook niet verbazen als het uitkomt op een coalitie van CDA, ChristenUnie en PvdA.

We zullen zien…..

