Skip navigation

Deeltje 4. En dit wordt een bijzonder korte. Er is weinig tot niets te vinden op het internet. De site http://www.trotsopnederland-almelo.nl/ geeft niet veel info over wat deze partij nou wil.

Oh wacht http://almelo.trotsopnederland.com/ geeft wel weer meer info. Wat een allegaartje. Maar goed daar gaan we.

Het verkiezingsprogramma is snel gevonden op deze site. Er vallen me wel een aantal zaken op een daarvan :  “…De gemeente moet minder procederen tegen de ondernemers en burgers…” Dat is toch bijzonder. Wel wetgeving, maar geen handhaving? Vreemde keuze, of snap ik het nou niet helemaal.

Verder zit deze partij op de hyves, hebben ze een keurige kandidaten foto online staan (die hoed, met die das en die broek, kan dat wel ;) ).

Ik krijg het niet uit het toetsenbord om in een paar zinnen te zeggen wat voor een partij dit is. Simpelweg misschien ook omdat ik me er niet zoveel bij voor kan stellen.

Zoals alreeds genoemd zijn ze wel bijzonder slecht op interpret te vinden, misschien ook mede door de ‘verneukeratieve’ links van de ex-TONNERS of zo.

Voorspelling 1/35

2 Comments

  1. De juiste webadressen van de politieke partijen staan op politiek.omroepalmelo.nl

    Ook de kernpunten van de programma’s. Dit is allemaal info die door de partijen zelf is aangeleverd.

    Een groot aantal partijen heeft inmiddels zijn/haar pitch gehad tijdens de debatten (volgende is 25 feb in ’t Hookhoes) en deze zijn terug te luisteren, evenals de 2 debatten.

    • barriculus
    • Posted februari 21, 2010 at 8:30 am
    • Permalink

    Ah ok. Ik zal als ik via de gewone weg iets niet vind daar eens kijken.


Reacties zijn gesloten.

