Skip navigation

Ziedaar,

Mijn eerste mailing met de vragen heb ik ‘ uitgezonden. En wel naar Leefbaar Almelo. Bert (hij is hip, berichtjes gingen  gewoon via Facebook!) vond het niet echt gepast dat deze vraagstelling vanaf een pseudoniem kwam. En daar heeft hij eigenlijk ook groot gelijk in. Ik heb hem wel terug bericht met tekst en uitleg omtrent het pseudoniem. Er kan dus nog reactie komen in dat hij alsnog wil gaan beantwoorden.

Maar eigenlijk heb ik ook het gevoel dat dat niet werkt. Ik denk dat ik het ook niet zou doen. Vandaar dat ik maar van de vragenlijst afstap. Om een ieder toch deelgenoot te maken van de vraagstelling is er verderop in dit bericht een link te vinden naar de vragen. Een ieder kan deze dan voor zichzelf invullen. (verzin gerust een persoonscode nummertje, er wordt niets gechecked. Ik had alleen een lijstje met alle verkiezbaren verkiesbaren (bedankt Bert) een een unieke code erbij om achteraf nog per partij te kunnen zien hoe de vork in de spreekwoordelijke steel zat.

Hier komt de link naar de vragen : http://www.enquetecompagnie.nl/?id=120353.

Vergeten jullie ook niet de stemwijzer te doen?

