Skip navigation

Ik geloof het niet. Wat een bizar verhaal lees ik weer op de TCTUB. Ik ben misschien een beetje te jong om de hele gang van zaken in de politiek en semi-overheid achtige dingen te begrijpen, maar je wordt toch niet ‘van de ene op de andere dag’  locatiedirecteur van een of ander Lyceum?

Daar gaan toch assesements, intakes, sollicatatierondes en dat soort dingen aan vooraf?

En dan ook nog durven zeggen dat deze benoeming een ‘prive aangelegenheid’ is?

Sorry Bert, maar als je 4 jaar lang in dienst van de maatschappij bent geweest, als gekozen man om de stem van velen (want vier jaar geleden stemden er nog veel op PvdA) te verwoorden dan is het niet meer willen uitvoeren van deze ‘opgelegde’  taak zeer zeker geen prive-zaak meer.

Maar ieder zijn goed recht om te doen en of laten wat hem (of haar) goed dunkt. En als het voor Bert beter uitkomt om er dan maar helemaal de brui aan te geven (fractieleider) dan moet hij dat gewoon doen. Ik wens hem veel success op het liezeum. Ik hoop dat hij het ‘klaas-vaak-syndroom’ snel achter zich kan laten.

Het zou hem sieren als hij er dan helemaal me ophield, het lijkt erop (als ik de woordkeuze van de afdelingsvoorzitter goed interpreteer) dat de verhoudingen tussen PvdA-Almelo en Bert Kozijn toch een deukje hebben opgelopen.

De PvdA is nog niet aan de beurt voor mijn ‘verkiezingsronde’ maar alvast een -1 voor Bert Kozijn,

