Skip navigation

De deelnemende partijen zijn bekend. Ik geloof dat ook de lijsten van alle partijen nu bekend zijn. Hier op het Breviarium gaan we dan ook beginnen met het grote schema der verwarring. Het opstellen van dit schema gaat nogal wat tijd kosten. Ik ben dan ook van plan om iedere week over een partij iets te schrijven. Om zo uiteindelijk uit te komen op een pracht van een overzicht van alle politieke partijen die maart 2010 meedoen in Almelo. Om de volgorde waarin de diverse partijen door het slijk gehaald behandeld worden zo eerlijk mogelijk te maken stel ik voor om de lijst te husselen en dan in de gehusselde volgorde te bewerken. Hoe gaan we dan husselen? Nou eenvoudig, dat doen we via de list randomizer.

Het resultaat :

En dat is dan dus de volgorde waarin de partijen behandeld worden. Om toch een soort van gelijksheidsbeginsel in dit ‘onderzoek’ op te nemen zal ik iedere partij aanschrijven met een ‘vragenlijstje’. Dit uitkomst van dit vragenlijstje zal ook meegenomen worden in de ‘resultaten’ van het ‘onderzoek’.

Leefbaar Almelo : De komende week ga ik met jullie mailen :)

