Skip navigation

Op TCTUB valt te lezen dat het college van B&W heeft besloten dat er per Almeloër 1 euro aan Haïti geschonken moet worden.
De gemeenteraad moet het “nog wel even goedkeuren”.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vindt het heel erg erg allemaal wat daar in Haïti is gebeurd. Heel erg voor al die thuislozen daar nu. De achterblijvers en de overledenen.

72K euries. Ik vindt het nogal wat. Enerzijds is het een druppel op de plaat want er is al zoveel binnengehaald via 555. Anderzijds kan die 72K euro volgens mij ook heel goed gebruikt worden binnen de stadsgrenzen van Almelo.

Niet dat ik daar nou mee bedoel dat we het hier harder nodig hebben dan die stakkers daar in Haïti, ik zeg alleen maar dat we dat geld hier óók kunnen gebruiken.

De gemeenteraad moet het nog wel even goedkeuren. Mijn verwachting is dat ze dat wel doen. Ben toch benieuwd naar de uitslag van de stemming daarover. Zodra die bekend is leest U het ook hier…….

