Skip navigation

Ik weet niet of “Mijn Mening” een meneer of een mevrouw is maar ik ben het volkomen eens met zijn/haar reactie onder het bericht op TCTUB.

Zo ontzettend mee eens zelfs dat ik de hele reactie even knip en plak naar hieronder.

Wat zou het toch mooi zijn als er een wet zou komen TEGEN gewetenlozen. Bij wat voor misdaad dan ook. Men noemt het ook MISdaad.
Hoe moeilijker je het voor een ander maakt, hoe moeilijker je het zelf krijgt denk ik dan. Daarom zou men voor dat soort misdaden lang in de cel moeten zitten, zonder afleidende privoleges. Dan kan je rustig een tijd over je zonden nadenken, een oplossing bedenken om het niet meer te doen, en dat ook volhouden. Dan komt het vast wel weer goed. Met de pleger EN met de anderen. Motto (om het wat makkelijker voor de pleger te maken):
Nooit jezélf het moeilijk maken om aan ’n verleiding toe te geven.
Wat zou dat toch mooi zijn.
Mijn mening – 22-01-2010 | 21:08
Hoe kom je erbij om als vierentwintigjarige muts geld te gaan jatten bij een bejaarde? Schaam jezelf eens even heel erg de tering!
Ik heb geen verstand van juridische zaken, maar als het aan mij lag dan wist ik wel een “passende straf“.
Wat vinden jullie ervan? Ram nou gewoon eens even op de “Geef een reactie” link aan de linkerkant. (links aan de rechterkant heten recht)
Of druk op sterretjes hieronder….
