Skip navigation

Miljaar,

De schrijfsels van Barriculus waren zowaar dubbel geflitst afgelopen week.
Meneer Geflitsts, (ik denk ondertussen dat U een meneer bent, maar ik kan er naast zitten) bedankt voor het blijven ‘spammen’ van de URL van deze site op/in het TC Tubantia.

Verwonderlijk dat U met zoveel stelligheid weet te beweren dat de aanname van een van mijn vorige ‘nominaties’ terecht was, maar bedankt voor de info.

Komen we bij de nieuwste nominatie. Hij is eigenlijk ook weer te makkelijk. Ik las op tctub, en diverse ‘twitter-streams‘ over TON-Almelo.

Alleen de uitspraak al dat er alleen nog maar Nederlands in het Gemeentehuis gesproken dient te worden is al een nominatie waard. Hoe haalt zo’n partij het in zijn hoofd!

Ik heb een (ludiek) tegenargument : Hoe moet dat dan met niet Nederlands sprekende gijzelnemers vrijheidsberovers?

Maar alle gekheid op een stokje : Trots op Nederland met lokale ‘extreem-rechts-sympathisanten’ ik geloof dat het toch niet zo moeilijk bleek om de vorige nominatie te overtreffen :)

 

 

 

