Skip navigation

Het gaat echt heel moeilijk worden om nu nog een nominatie te vinden die hier overheen gaat.

Sjonge jonge jonge jonge.

top10

Ik hoop maar dat er iemand is geweest die zich voor heeft gedaan als Henny en dat men
bij TCTUB dit gewoon klakkeloos heeft overgenomen.  Indien Henny dit wel zelf heeft geschreven is het einde voor mij zoek.

Zijn er dan misschien nog meer ondernemers  in Almelo die het normaal vinden om vuurwapens te gebruiken om ondernemersplannen kracht bij te zetten?

Mag ik politie/justitie dan vragen om hier een onderzoek naar te doen? En om deze lijst dan openbaar te maken zodat burgers die nog wel een soort van normen en waarden hebben kunnen kiezen waar de euros gespendeerd worden?

Ik neem nog maar eens een kijkje op de foto-pagina van DollePret. Misschien zie ik wel wat systeemplafondtegels (3x woordwaarde, 2x letterwaarde) losliggen……..

