Skip navigation

En daar wordt ik dus heel nieuwsgierig van…

vertel me meer

Later meer schrijft men dan ook. Nou ik weet wel dat ik vandaag de hele dag kijk of er al nieuws is.

Hoe kan dat? En waar zat die piercing? Aan d’r teen? En dat rooster, was dat op de bodem van het zwembad? Of aan de wand? Heeft er iemand foto’s?  Wie was deze vrouw?

En nu zonder gekheid : wat is nou de nieuwswaarde van dit bericht op TCTUB?

update:

meisje

Het is helemaal geen vrouw, het is een meisje! Een meisje van 14 jaar.

Hoeveel zegt U?

Viertien meneer! Geboren in 1995 dus. Het jaar dat TMF en SBS6 begonnen  met uitzenden,
het jaar waarin Hollenboer (busje komt zooooo) in de hitparade stond.

En dan pas al een piercing! Het moet niet gekker worden
Ik heb verdorie sokken die ouder zijn dan haar ;)

Persoonlijk vindt ik het schandalig. Maar dat zal wel aan mij liggen….

Sterkte voor het arme kind!

