Skip navigation

Ik verbaas me de laatste tijd steeds meer en meer over ‘de gang van zaken’ in ons Almelo. Neem nou bijvoorbeeld onderstaand artikel.

conicio sessio

Vooral de zin : “…De 17-jarige mocht na verhoor het bureau verlaten….” hoezo verlaten? Zo’n kudtjong (want dat *ben* je als je met stoelen naar taxi’s gooit) lever je persoonlijk af bij pappa en mamma. Met de rekening erbij van de schade aan de taxi.

Het verbaast me zoals gezegd meer en meer. Ik bedoel waar haal je het vandaan om met een stoel naar een taxi te gooien?

Het heeft natuurlijk een heleboel ‘haken-en-ogen’ maar volgens mij moet je zulke gassies gewoon even ontzettend haard billekoek krijgen. Bij voorkeur op het marktplein en bij voorkeur op zaterdagmidag.

Gezien mijn oplopende verbazing over de manier waarop dingen hier in Almelo gaan begin ik nu (beter laat dan nooit) met een nominatie lijstje. Een nominatielijstje van dit soort belachelijke dingen.

Misschien moet dat dan nog in diverse onderwerpen worden opgedeeld, maar vooralsnog noem ik het heel gemakkelijk ‘nominaties voor de top 10 van belachelijke dingen in Almelo’.

Een kijken hoe die top-10 er aan het einde van het jaar uit ziet……

One Comment

  1. Je bent er vroeg bij! Kunnen anderen ook zaken aan je lijstje toevoegen?


Reacties zijn gesloten.

