Skip navigation

Wel eens gehoord?

“We kunnen die risicowedstrijd niet door laten gaan, we hebben daar niet genoeg personeel voor”

“In de nacht van toen en toen was er een vechtpartij tussen een dertigtal jongeren…..”

Ik heb de oplossing gezien! Iets met stieren aan een lang stuk touw.

En een heleboel rennende mensen.

Ik denk dat de Partij van de Diertjes en een groot deel van het Groene Stukje hier veel over te klagen hebben. Waarschijnlijk over onnodig dierenleed en rechten van de mens en weet ik veel wat nog meer, maar ik denk dat het een prachtig idee is om deze Spaanse Methode ook in Almelo in te gaan voeren.

Gewoon één of twee van die beesten aan een lang stuk touw. Daar hou je de menigte wel mee onder controle. En wie niet horen wil die moet maar voelen.

Ik stem voor!

