Skip navigation

Twitter. Ik zit er al vanaf begin dit jaar op maar heb er nog niet veel aan gehad. Een of andere wazige “VetruvuanMan” volgt me, en “Almelo”, maar dat is een soort van huizen in de verkoop spam site ding. En daar wordt ik ook niet vrolijk van.

Wil eens kijken of er iets mee toe doen is nu.

Iets grappigs. Of onzinnigs. Ja onzinnig dat lijkt me beter. Voor een ieder die niet ‘twittered’ (of hoe je dat ook maar schrijft) stop gerust met lezen …

Voor de twitterende lezers dan het volgende :

Volg me dan op twitter. Dan ga ik jullie ook volgen (he bah, heeft wel en heel erg “Als ik de jouwe mag zien, dan mag jij de mijne zien”-effect maar goed).

Volgen dus. En dan zal ik via de twitterberichten zo af en toe eens wat ‘prijsvragen’ posten. Geen grote prijzen, maar wel eeuwige roem en een vermelding op de site alhier.

Lijkt het wat: Ga dan snel naar http://www.twitter.com/barriculus en klik op de volg-knop.

happybirds1Large

