Skip navigation

krant0001

Moest er toch wel even om lachen toen ik deze “140” zag.
Omdat ik zo’n nieuwsgierig aagje ben zocht ik op Google naar het o6-nummer. Je weet immers maar nooit….

Geen naam bij het nummer (tuurlijk niet!) maar het grappige is dat deze advertentie vaak voorkomt in de zoekresultaten. En niet alleen in de weekendkrant, maar ook in de uitgaven van Oldenzaal Enschede en ga zo maar door. (om zelf te zoeken via google : klik hier)

Ik vindt het nog wel wat hebben ook. Geen dubbele bodem, geen illusies of mooie praatjes maar recht door zee. En dat zonder het stellen van al te hoge eisen. Vrouw en 18+, da’s al voldoende!

Ik vraag me stiekem af wat het ‘netto resultaat’ van deze ‘campagne’ is maar uniek is het zeker!

Wat vinden jullie ervan….

