Skip navigation

Deze “wijndrinkende latijnliefhebbende Almelöer” is zomaar even geflitst. Big Brother van TCTUB was watching me al een poosje zo lees ik ;)

Nooit geweten dat mijn wordpresje zelfs tot diep in de katakomben van tctubantia gelezen werdt. Voel me nu bijna verplicht om toch eens wat meer van mijn hersenspinsels alhier te posten.

Grappig te lezen dat meneer (of mevrouw?) “geflitst” niet verder komt dan dat ik een “wijndrinkende latijnliefhebbende Almelöer” ben. Dat lezende ging er een “….wil de echte barriculus dan nu opstaan?…” door mijn hoofd :)

Laten we het er op houden dat van de drie kenmerken er twee zeker waar zijn. Wijn drinken dat doe ik wel. Een Almelöer ben ik ook zeker.

Maar mijn relatie tot “het Latijn” is net als mijn relatie met maandagen : vrienden zullen we nooit worden :)

Zou ik bijna vergeten het stukje TCTUB te plakken…

Omne ignotum pro magnifico est

Omne ignotum pro magnifico est

