Skip navigation

Ik ben op zoek naar een een aantal mensen die het ‘goede doel’ willen sponsoren. Deze keer geen arme hongerige kindjes in een ver warm land. Geen blinde geleide honden of astma fondsen.

Neen, ik zoek sponsoren voor iets veel dichter bij huis. Ok ik geef toe : het is voor een minder drigend doel dan hongerkindjes of astmaleijers…..

Ik zoek sponsoring voor het opkalefateren van een tweetal paaltjes.

Paaltjes? hoor ik U denken, Ja inderdaad : paaltjes.

Ik denk dat ik met een sponsor bedarg van een euro of 20 de paaltjes links en rechts van de mooi wit blauwe in het midden, wel op kan knappen. Misschien dat de firma Woudstra een duit in het zakje wil doen?

cimg2511

Schroom niet : neem contact op via barriculus@gmail.com en geef gul, want laten we wel wezen : die twee andere paaltjes maken het geheel wel heel armoedig….

