Skip navigation

– “Dus dan moet dat maar zo”

– “Ja dat denk jij, ik ben godverdomme al de hele maand bezig om de boel te masseren zodat we het op de meest handige manier kunnen doen”

– “Komt ‘ie nou mee! Nee lekker is dat. Nou weet je wat ik bemoei me er niet meer mee, maar kom niet bij mij huilen als het weer mis loopt”

– (grijnst) “Ja da’s goed”

– “Wat is het met die grijns? ZIt je me de gek aan te steken? Op te kutten? UIt te dagen?”

-“Nee hoor, vond het alleen grappig”

– “Wat?”

– “Die gozer van net, daar moest ik gewoon aan denken”

– “Die gozer met die doos gebakjes?”

– “Juist, precies die!”

FeestBeest

– “Ja dat was inderdaad grappig!, weet je wat, laten we er morgen nog maar eens goed naar kijken”

– “Dat lijkt me een prima idee”

– “Okeej, dan………sigaretje doen nu?”

– “Ja lekker, maar dan wel buiten, ’t is nu nog mooi weer!”

